Uczta dla wszystkich zmysłów.

Pomysł na stworzenie bloga kulinarnego chodził za mną od jakiegoś czasu... Uwielbiam gotować i piec, tworzyć nowe potrawy, testować nieznane mi wcześniej przepisy, eksperymentować z przyprawami, łączyć ze sobą różne smaki. Godzinami mogę się zastanawiać jak podać danie, by wyglądało najbardziej apetycznie. Bo gotowanie to uczta dla wszystkich zmysłów... Nie wiem jak Wam, ale mi zdecydowanie bardziej smakuje potrawa podana w ciekawy i estetyczny sposób :) 

Od czasu do czasu rodzina i znajomi proszą o jakiś przepis, a ja go za każdym razem pracowicie wklepuję do komputera. Teraz po prostu będę wysyłała linka do przepisu na blogu. Życie jest krótkie, więc trzeba je sobie ułatwiać :):):) A poza tym uzbierało mi się już trochę zdjęć moich potraw, więc chyba warto byłoby je w końcu zebrać w jednym miejscu. 

Tak więc zapraszam do krainy rozkoszy podniebienia. Prezentowane potrawy będą łatwe do wykonania i sprawdzone, więc śmiało możecie z nich korzystać we własnej podróży do świata kulinarnych doznań.

1 komentarze:

  1. Aniu to ja Cie oficjalnie witam w blogowym świecie :)Bo, że to cały świat to szybko się przekonasz :) życzę Ci wielu miłych chwil w nim spełnionym i jeszcze więcej inspiracji :)

    Pozdrawiam Wiola

    OdpowiedzUsuń

 

MAŁOPOLSKI APETYT

AGREGATORY

Durszlak.pl
Mikser Kulinarny - blogi kulinarne i wyszukiwarka przepisów

Archiwum