Drink Euro Foot-Tini


Tydzień temu w jednej z krakowskich restauracji było organizowane Śniadanie z klasą. Podczas śniadania przedstawiciel Barefoot Wine miał wprowadzić nas w świat win: miało być o rodzajach win i o tym jak je podawać, o tym jak czytać etykiety i jak degustować wina. Niestety nie mogłam pojawić się na tym Śniadaniu z klasą, ale na pocieszenie od przedstawicielki Barefoot Wine dostałam paczkę. Było w niej między innymi słodkie białe wino Barefoot Moscato. Do wina dołączone były przepisy na różne drinki i słodkości, które można przygotować z udziałem wina. Przepis na jeden z drinków tak mi się spodobał, że postanowiłam Wam go zaprezentować. Drink Euro Foot-Tini jest naprawdę świetny! :)




  • 60 ml Barefoot Moscato
  • 45 ml Blue Curacao
  • 30 ml soku z limonki
  • kostki lodu

Wszystkie składniki mieszamy w shakerze i serwujemy w szklankach wypełnionych lodem. Podajemy z dekoracją ze świeżych owoców - ja zdecydowałam się na pomarańcze. Kostek lodu musi być naprawdę dużo - moje zdążyły się stopić zanim zrobiłam zdjęcia :)





Drogi Czytelniku, jeśli wykorzystałeś ten przepis, zapraszam Cię do przesłania zdjęcia drinka na adres mailowy: anna.m.loska@gmail.com. Zdjęcie zostanie dołączone do albumu na Facebooku z potrawami wykonanymi przez Czytelników.



2 komentarze:

  1. świetnie wygląda, bardzo ciekawy kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słabo, a raczej w ogóle nie znam się na winach, jak również drinkach, ale to nie znaczy, że takiego niebieskiego w fikuśnej szklaneczce bym się nie napiła:)

    OdpowiedzUsuń

 

MAŁOPOLSKI APETYT

AGREGATORY

Durszlak.pl
Mikser Kulinarny - blogi kulinarne i wyszukiwarka przepisów

Archiwum