10. Finał Małopolskiego Festiwalu Smaku


Wczoraj wróciliśmy z urlopu. Trzy tygodnie minęły błyskawicznie i ani się obejrzeliśmy, a tu trzeba było wracać do domu. Ale zanim dotarliśmy do mieszkania, zatrzymaliśmy się na trochę w centrum Krakowa: Krzysiek poszedł na mecz, a ja najpierw posnułam się po Rynku, a potem swoje kroki skierowałam na Plac Wolnica na Kazimierzu, gdzie odbywał się 10. Finał Małopolskiego Festiwalu Smaku. Małopolski Festiwal Smaku to cykliczna impreza podczas której małopolscy producenci prezentują swoje wyroby w kilku miastach regionu. Ten swoisty targ lokalnej żywności połączony jest z konkursem na najlepsze produkty. Kolejne półfinały Festiwalu odbywały się od czerwca w największych miastach naszego województwa: w Wieliczce, Wadowicach, Oświęcimiu, Tarnowie, Miechowie, Nowym Targu i Starym Sączu. Podczas finału można spróbować i kupić lokalne produkty, a także zdegustować potrawy przyrządzone przez kucharzy i blogerów kulinarnych z Małopolski. Finał to także konkursy i występy muzyczne. Dzisiaj całą imprezę zwieńczy poczęstunek wyjątkowym jubileuszowym tortem. Kto z Was nie był tam wczoraj, ma szansę jeszcze dzisiaj się wybrać. 






Na Plac Wolnica wpadłam tylko na chwilę, przeszłam się pomiędzy stoiskami, zamieniłam kilka słów ze znajomymi blogerami i zrobiłam kilka zdjęć - nie zbyt wiele, bo po urlopie karta pamięci już prawie całkiem była zapełniona. Ale co nie co zdjęć jest, więc może Was zachęcą, żeby się dzisiaj wybrać na Plac Wolnica. 


   


   


   




   


   




   


   


   




Na Placu Wolnica swoje stanowisko miała też Gazeta Krakowska. Od lipca w ostatni weekend miesiąca dołączany jest do niej dodatek kulinarny Małopolanie Gotują. Zarówno w lipcowym, jak i w sierpniowym wydaniu mogliście znaleźć w nim moje przepisy :) A podczas Festiwalu Smaku na stanowisku Gazety Krakowskiej można sobie wydrukować pierwszą stronę gazety z własnym zdjęciem (które na miejscu robi nam pracownik gazety) i z krzykliwym tytułem: Byliśmy tu razem! Artykuł pod zdjęciem opisuje oczywiście Finał Małopolskiego Festiwalu Smaku. Na zdjęciu ze mną jest Kasia z bloga W kuchni Katie.







Jeśli znajdziecie dzisiaj (24 sierpnia) chwilę czasu, to koniecznie 
wybierzcie się na 10. Finał Małopolskiego Festiwalu Smaku! 




0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

MAŁOPOLSKI APETYT

AGREGATORY

Durszlak.pl
Mikser Kulinarny - blogi kulinarne i wyszukiwarka przepisów

Archiwum