Słodkie warsztaty w Krakowskiej Manufakturze Czekolady


Krakowską Manufakturę Czekolady bardzo lubię i często wpadam tam gdy jestem w pobliżu. Więc gdy Paclan ogłosił konkurs, w którym nagrodą były warsztaty w Manufakturze Czekolady, od razu wzięłam w nim udział z nadzieją, że może uda się wygrać. I  udało się! Na konkurs wysłałam moje muffinki czekoladowe z wiśniami i kremem czekoladowym - dziękuję firmie Paclan za docenienie mojego przepisu :) 





Warsztaty odbyły się 6 grudnia, czyli w Mikołajki. W Krakowskiej Manufakturze Czekolady czekały na nas przygotowane stanowiska, na których pod okiem pracownika Manufaktury tworzyłyśmy własne pralinki z nadzieniem orzechowym i truskawkowym, a także ozdabiałyśmy własną tabliczkę białej czekolady. Zabawa była świetna! A ponadto warsztaty były dobrą okazją do spotkania ze znajomymi blogerkami. Po zakończonych warsztatach bardzo miło spędziłyśmy czas na wspólnych rozmowach przy kawie. Do domu wróciłyśmy z upominkami od firmy Paclan oraz oczywiście z przygotowanymi przez nas czekoladkami. Dużą niespodzianką od firmy Paclan było wydanie książeczki ze wszystkimi przepisami, które zwyciężyły w konkursie.

Na zdjęciu poniżej krótka fotorelacja z warsztatów... 




   








   








... i kilka zdjęć z  Krakowskiej Manufaktury Czekolady


   


   




   


   


   


   


   




   



0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

MAŁOPOLSKI APETYT

AGREGATORY

Durszlak.pl
Mikser Kulinarny - blogi kulinarne i wyszukiwarka przepisów

Archiwum