Łosoś zapiekany z jajkiem, parmezanem i pomidorem


Zjedlibyście takie śniadanie? Bo nam bardzo smakowało
 i na pewno zrobię je jeszcze nie raz. Oprócz łososia i jajka do
 kokilek możecie włożyć to na co macie akurat ochotę. Dzięki temu 
za każdym razem to danie będzie smakowało inaczej :) 




  • około 150 g wędzonego łososia porwanego na mniejsze kawałki
  • 2 kromki wieloziarnistego pieczywa pokrojone w grubą kostkę
  • 2 jajka
  • 1 pomidor pokrojony w ćwiartki
  • odrobina masła do wysmarowania kokilek
  • parmezan starty na drobnej tarce
  • odrobina posiekanego koperku
  • pieprz
  • sól




Kokilki smarujemy masłem. Na dno kokilek wkładamy chleb pokrojony w kostkę, posypujemy go częścią parmezanu. Następnie układamy kawałki łososia i ćwiartki pomidorów. Na wierzch wbijamy po jajku. Całość delikatnie solimy i pieprzymy oraz posypujemy koperkiem i parmezanem. Kokilki wstawiamy do piekarnika nagrzanego do temperatury 200 stopni C. i zapiekamy przez około 15 minut. Podajemy gorące. 





6 komentarze:

  1. na śniadanie nie pokonałabym łososia i parmezanu, ale jako lekkie danie, przekąska jest super

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, ja się wpraszam na śniadanie do Ciebie ;) pysznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O a to danie to w sam raz dla mojego Marka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. to się nazywa danie:)! świetny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś czuje, że na pewno by mi to smakowało...moje smaki

    OdpowiedzUsuń

 

MAŁOPOLSKI APETYT

AGREGATORY

Durszlak.pl
Mikser Kulinarny - blogi kulinarne i wyszukiwarka przepisów

Archiwum